mandag 1. februar 2010

Passbilderester

Forleden kom jeg over bildene vi tok da guttene skulle ha nye pass tidlig i 2009. Begge er temmelig nyfriserte. Jeg prøver febrilsk å bruke opp noe av alt jeg har liggende av scrappesaker. Målet er å bruke litt gammelt på hver LO. Papirhaugen minker også - sakte, men sikkert!


Morsomt å scrappe litt igjen, i det siste har det vært veldig mye strikking. Dessuten begynner jeg å glede meg til (stor)scrappetreff 12-14 februar i Molde. Jeg håper det blir kjekt! Scrapping, skravling og muligens litt shopping.

Snart kommer guttene hjem fra trening og da blir det nystekte boller med krem og jordbærsylte. Det må da være en grei start på uka??Det er mulig at bollene kommer til å bli litt store - deigen skulle deles i 24 biter, min ble delt i 12 :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails