mandag 27. desember 2010

Tilbake til virkeligheten

Det vil si, ikke helt, jeg har fri hele denne uken. 

Endelig har jeg tid/ork til å legge inn bilder av noe av det jeg har strikket. Aller først er det votter som egentlig skulle være til 9-åringen, men som passet bedre til meg. Mønsteret er fra "Strikkeboka". 


Deretter er det egenkomponerte pulsvarmere som min søster fikk i bursdagsgave. På knappene fra Snella og Petronella står det "Store" og "søster". Garnet er det supermykt og kommer fra 123knit.com. Det heter Arwetta ekstra fin merino. Nydelig garn! Noen som sa linselus??


Jeg må også vise bilde av tidenes beste adventskalender. Jeg plukket, mannen bestilte og pakket inn. Innen jeg skulle åpne pakkene hadde jeg glemt hva jeg hadde plukket. Og alt jeg fikk var ting jeg ønsket meg:-), jeg tror vi gjør det på samme måte neste år også! 

I huset vårt er det nemlig ikke bare barna som har adventskalender - mor og far har også.


Ha en superfin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails