torsdag 6. mai 2010

Mitt nyeste prosjekt

Jeg har lenge hatt lyst til å hekle et slikt pledd, og nå har jeg endelig begynt. Jeg er ikke vant til å lese hekleoppskrifter, men denne forstod til og med jeg:). Tanken er at det skal brukes mange ulike farger, og alt i alt skal det bli et fargerikt kosepledd.


Jeg har til nå brukt Karisma og Falk. De har omtrent samme tykkelse så jeg regner med det går bra å blande de. Jeg var først tenkt å bare bruke Karisma, men da hadde jeg ikke fått de fargene jeg ville. Den orange er fra Falk.


Slik ser strikke/heklekurven min ut for tiden - masse deilige farger!


Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Herlige farger! Deilig med litt friske vårfarger:)

    SvarSlett
  2. Flotte farger! Må si det frister å prøve seg på et sånt teppe!Lykke til med heklingen!

    SvarSlett
  3. Deilige farger da, det teppet har jeg sett på og, lurer på om det blir et av prosjektene i løpet av "sommeren" hvis vi får noe sommer....
    Her sludder det nå, pokkers vær....
    Ha en fin fin keveld, kelm

    SvarSlett
  4. Den garnkurven din er jo til å spise opp! Herlige farger! Kommer til å bli et nydelig pledd!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails