fredag 12. mars 2010

Litt mer garn

Da jeg var på helgescrappetreff satt jeg sammen med ei dame som strikket sjal i Kauni garn. Jeg ble frelst med en gang, og måtte selvsagt teste ut vidunderet. Garnet har laaange rapporter, og nå leter jeg bare et det riktige sjalet å stikke.  Siden jeg først var i gang bestilte jeg også et hespe med sokkegarn.


For å være helt ærlig syns jeg garnet så mye finere ut før jeg nøstet det opp, men kvaliteten er det ikke noe galt med. Et sokkepar er snart ferdig, og jeg tror de blir gode og myke.


I dag er jeg hjemme med en gutt som har vondt i magen - aldri så galt at det ikke er godt for noe, jeg får starte helgen litt tidligere.

Ute snør det igjen!! Jeg føler det har snødd siden jul, og jeg er mektig lei! 

Hobbyrommet mitt er fortsatt ikke ferdig, men i går fikk jeg telefon om at tapeten jeg har bestilt har kommet - spennende:-). Gulvet kommer sikkert neste uke.

Ha ei fin helg:)

4 kommentarer:

  1. Heia, stårtil?? lekkert garn, hvor bestilte du det henne?
    Skal bli spennende å se hvordan det blir hos dere når d blir ferdige å pusse opp:-)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Hei Cathrine:-)
    Garnet er kjøpt hos www.stikkinnom.no
    Du må absolutt ta deg en tur når vi er ferdig med rotet!

    SvarSlett
  3. Det garnet har jeg planer om å prøve også. Har sett det brukt til barnekjoler og bukser og det var veldig fint. Men du finner nok et sjal som det blir fint til også.

    Hvordan står det til med dere da? Her har det vært ferie og sjukdom i det siste. Men vi må treffes snart.

    SvarSlett
  4. Herlig garn! Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
    Så stas med hobbyrom underveis, greit å få samle alt et sted.
    Ha en fin mandag videre.
    Klem Guro

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails