lørdag 27. mars 2010

Oppussing pågår...

Hobbyrommet mitt har fått en aldri så liten 'makeover'. I kjølvannet av alt rotet som følger med en oppussing har det blitt lite blogging på meg i det siste. Bildet nedenfor viser tapetene på rommet. Det ble ikke helt riktig fargegjenngivelse på den lyseste, men på bildet nedenfor er fargen ganske riktig. Det som mangler nå er lister, lys, ny kontorstol, og muligens ny bordplate. Om jeg gidder å rydde skal jeg etterhvert legge inn bilder av et møblert rom...


Guttene rocker litt på nyrommet til mor :-)

3 kommentarer:

  1. Stilige tapeter, gleder meg til å se ferdig rom :-)
    I mellomtiden ser det ut til at guttene er rimlig fornøyde med sånn det er nå ;-)

    Ønsker deg en riktig god påske!
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Det rommet ditt blir bra altså! D blir nok et veldig kjekt sted å sitte å pusle!

    SvarSlett
  3. Jeg har noe til deg på bloggen min :o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails