onsdag 31. mars 2010

mitt lille roterom

Nedenfor følger bilder av mitt hobbyrom/scrapperom. Selvfølgelig skulle rommet vært minst dobbelt så stort for å romme alt jeg ønsker, men det blir bare ønsketenkninger. Alt i alt er jeg ganske fornøyd, og regner med at småtingene kommer på plass i løpet av de neste årene;-)




Noe er nytt og annet er gjenbruk. Bordplaten skal enten males eller kjøpes ny, men det er ikke førsteprioritet - først må vi bli ferdig med oppussingen i stuen. 

Gode gamle Expetit-hyllen min!! Den rommer myyye (men ikke nok, garnet mitt har jeg ikke plass til på rommet mitt)


Pynteblyantene mine som jeg har dratt med meg hjem fra Gran Canaria. De er ikke lov å bruke:)

Store, fine sneller kjøpt både her og der. Dekorative... 


Slik oppbevarer jeg mine ProMarker. 


Fargekart til ProMarker


2 kommentarer:

  1. WOW! Og dette kaller du roterom?!?! Det er jo orden fra ende til annen!! Utrolig lekkert rommet ditt har blitt i allefall! Grattis! Må si det er en smule inspirerende å se din totale orden. Får lyst ikke bare til å rydde på mitt hobbyrom, men til å pusse opp også..
    God påske til deg og dine også!

    SvarSlett
  2. Sååå heldig du er som kan sitte her:)
    Jeg har flyttet litt rundt omkring med mine hobbysaker, nå har jeg et rom i kalde kjelleren og DET fungerer ikke:)

    KJempefint!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails