lørdag 5. desember 2009

Baggy lue

På onsdag hadde jeg og Astrid en helaften til Eide.
Først tok vi turen til arbeidshuset. Vi gikk rundt og rundt i butikken, kikket og vurderte lenge. De har myyye lekkert i butikken sin. Litt handel herfra ble det selvfølgelig ;-).
Deretter tok vi turen til Ingeborg. Trivelig dame med et veldig pent innredet hus! Der møtte vi Siv Anita som ga oss oppskriften på denne kule luen. Luen har jeg allerede brukt , og den er god og myk (og selvsagt varm;-)). Den er strikket i Eskimo garn. Minstemann er velvillig modell...

Merkelappen min må selvsagt sys på.

Ha en fin lørdagskveld!


5 kommentarer:

  1. Sååå fin lua ble!!!
    ...en skikkelig sjarmør inni ho og , da :o)
    Var på garnbutikken og kjøpte mer garn i dag også da jeg kom på at jeg skulle strikke ei til dagmammaen til minstemann...hi hi

    Kjekt å se hvor mye fint du lager...blir helt stum jeg...sååå flink!

    Siv Anita

    SvarSlett
  2. Hei Siv Anita. Takk for sist, det var hyggelig!

    Luene "dine" er kjempegod, jeg sitter og strikker min andre nå. Jeg ser at garnet jeg bruker er litt for tykt, men jeg har ikke kommet meg på garnbutikk enda så da får man ta det man har...
    Tusen takk for oppskriften ihvertall!

    SvarSlett
  3. ...Passer litt dårlig å bli skikkelig bitt av strikke/sy-dilla akkurat nå før jul...hi hi Men en blir jo så ivrig:O)

    Det blir noen bløte ekstragaver i år ihvertfall :o)

    SvarSlett
  4. Herlig lue og supersøt modell!
    Jeg har også lyst til å prøve oppskrifta, men skal greie å styre meg til rolige juledager.

    SvarSlett
  5. Her er det full produksjon ser jeg;) Produktive damer! mange som har kastet seg på de luene, kjekt når det går så fort. Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails