fredag 18. desember 2009

Tallerkenhylle

Dette er tallerkenhylla mi. Den er kjøpt på loppemarked for den nette sum av 10 kroner!!! Den har fått et strøk maling før den ble hengt opp på veggen. Fatene som står oppi er både nye og gamle.


En av mange hunder jeg har laget. Dette er posh-dog, med deilig 'fake fur' rundt halsen. Øyne og snute har han ikke fått enda stakkars.

Gammel salt- og pepperbøsse som jeg tror jeg har fått av min mor. Foreløpig står de bare til pynt, de må nok vaskes og gnikes litt på før de tas i bruk. Men fine er de!

Tildadame som jeg har sydd for en stund siden. 

I kveld har vi hatt bursdagsselskap for 8 åringen vår - og det gikk over all forventning ;-). 

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar i bloggen min. Hos deg ser det skikkelig julete ut. jeg får se om jeg får pynta litt til jul de nærmeste dagene jeg også ;) Ønsker deg supre dager.

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar i bloggen min!
    Her var det masse inspirasjon å finne! Nå fikk jeg lyst til å ta fram og pynte til jul!

    God jul til deg og dine!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails