søndag 13. desember 2009

Søndagsmodus

Jeg har hatt diverse prosjekt som har ligget nesten ferdig. I dag har jeg fullført noen. 

Først har jeg gjort ferdig ei t-shirt til eldstemann og en genser til den minste. Disse havner nok under juletreet, det er morsomt med mange pakker på juleaften. Ungene har sett stoffet, og syns det er kult!! Så de blir nok godt fornøyd med disse.


Vi hadde en pakke med 'Peeking Santas' liggende som vi malte og limte sammen i dag.  Oppå luen har vi tilført en liten dusk på noen av de - litt kreativ må man få å være med disse ferdigsettene ;-).

Edvard er dypt konsentrert når han maler skoene til nissene.

Nissehodene står til tørk.


Genseren som jeg strikker til husbonden. Jeg håper virkelig den vil passe. Mønsteret kommer fra Dropsdesign, og garnet jeg bruker er Karisma. Jeg skal forandre litt og strikke høy hals på den siden det er mannens favoritt.


I morgen er det atter en gang mandag... :-)

1 kommentar:

  1. Så kule gensre du ¨har laget! Både sydde og strkket. Apestoffet er morsomt, jeg har det i turkis. Koselig med sånne søndagssysler, morsomme nisser dere har laget også. Litt mer avansert enn hva vi begir oss ut på her i huset..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails