tirsdag 15. desember 2009

Juleforberedelser

Da er pepperkakene ferdig bakt. Det ble gjort i helgen, og på begynnelsen hadde jeg to ivrige hjelpere, men etterhvert ble det mer interessant å spille Playstation. Da var jeg glad for at vi hadde en liten deig. 

Pynten/glasuren er det verre med. Jeg fant ei oppskrift på nettet som IKKE ble bra. Dermed er våre pepperkaker 'naturell'! Jeg har kjøpt de søteste formene i år. De er ca 5 cm høy, og er en perfekt munnfull for voksne. Vi har mann, dame, engel og bukk i miniatyr. Formene er kjøpt på Glassmagasinet.


Denne har jeg fått av ei venninne/kollega. Det var så koselig å slå på lyset på kontoret og oppdage denne søte figuren :-). Den står og pynter opp i hobbykroken min for øyeblikket.


Litt julelys har kommet opp i og utenpå hjemmet (mannen er besatt ;-)), Denne henger inne på gardinstangen.


Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails