fredag 11. desember 2009

i disse juletider...

...velger jeg å viser bilder/LOer fra sommeren. Her har vi tatt turen til Trollstigen. Det nye utsiktspunktet er absolutt vellykket, og vel verdt et besøk!


Inn i mellom regnbygene gikk vi til Mardalfossen som ligger i Eikesdalen i Møre og Romsdal. Vannfallet er 297 meter i det første fossefallet og totalt er fossefallet på 655 meter, noe som gjør denne fossen til Nord-Europas høyeste fossefall. Det var umulig å ikke bli våt om man går litt for nær.


Hunderfossen familiepark var en stor hit bland ungene:-).

Jeg syns det er greit å putte mange bilder på en LO fra slike dager. Som regel blir det tatt maaaange bilder.


Katten ligger langflat på gulvet. Skal tro hva hun tenker på ... (til opplysning ligger hun rett mot matskålen - kanskje hun håper på godsaker.)


God helg!

3 kommentarer:

  1. Veldig fine tur-Lo`er! inspirerende, men det blir ikke scrapping før på nyåret nå..
    Gog helg til deg og dine også!

    SvarSlett
  2. Nyydelige LO' er du lager!!
    Herlig design og farger, og skjønn avslappa kattepus også!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  3. tusen takk for hyggelig komentar i blogen min! måtte bare stoppe på dette innlegget for denne pusen var nifst lik min pus som jeg fikk til jul når jeg var 9, ho blei nesten 19 år og såg nesten akurat slik ut fra siden..

    God jul! klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails