mandag 14. desember 2009

tante pose

Endelig er jeg ferdig med ei veske som jeg lovte bort for mange måneder siden. Mesteparten har vært ferdig lenge, det var bare de siste sømmene som manglet. Dette er ikke vesken man går på byen med, det er mer som et handlenett. Jeg har laget flere til meg selv, og bruker de masse. F.eks til en overnatting er de super, får akkurat ett skift i de.


Utenpå har jeg sydd ei stor lomme med trykknapp. Inni har jeg brukt et stoff som jeg har hatt liggende i mange år. Det har ikke blitt liggende fordi jeg ikke liker det, men jeg har ikke hatt noe å bruke det på. Samme foret har jeg i en av mine vesker.


Nå slipper jeg å lete på internett hver gang jeg skal lage foccacia, oppskriften har jeg limt opp på ei skapdør på kjøkkenet. Den er enkel å fjerne når jeg blir lei av den eller har lært meg oppskriften utenatt ;-).  'Ryd op efter dig' skiltet er kjøpt hos Tante Bruun, som også forhandler verdens kuleste tapeter *skal ha*.

Årets første julepynt har kommet hjem fra SFO. Det er kongler med glitter på. De var ikke så enkle å ta bilder av, og i virkeligheten er det verdens fineste julepynt :-)


Marit

1 kommentar:

  1. Stilig både det ene og det andre! Likte veldig godt Foccacia-klistremerkene. Må si du er produktiv både på stikke og syfronten om dagen!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails