fredag 22. januar 2010

Award og utfordring

Denne herligheten har jeg fått fra Hønepøne. Jeg skal fortelle sju ting om meg selv.

Ha ha, here we go...


1. Har makk i fingrene - må som regel holde på med noe, stikke o.l

2. Hater å betale norsk porto, men har som regel ingenting imot å betale tilsvarende porto fra statene.

3. Digger youtube (så lenge jeg finner sangene jeg leter etter). En av favorittene for tiden er 'Winter Song' - Sara Bareilles/Ingrid Michaelson  ♥

4. Som regel ganske utålmodig - skulle helst vært ferdig med noe før jeg har begynt

5. Elsker sjømat - favorittene er kamskjell, blåskjell, scampi og reker - nam!!

6. Begynner å se frem til vår og sommer

7. Er til tider småforelsket i fine papir, garn, stoff o.l.

Det er helg!!!

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Så kjekt at du tok utfordringen! :)
    Kan tenke meg at du stort sett må holde på med noe, ja! Og jeg er helt enig angående porto..!
    Håper det snart blir flere sydager på oss. veldig kjekt!
    Ønsker deg en fin ny uke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails