torsdag 21. januar 2010

Sokkegalskap

Nå driver jeg og strikker av alt det deilige Vikinggarnet jeg kjøpte for litt siden. Garnet er silkemykt, og det skårer høyt på favorittlisten min. 

De første er litt mer hvite enn på bildet, og er strikket i dobbelt garn. De er en drøm å ha på føttene.


De mørke skulle bli sokker til 8 åringen, men de ble litt for lange. Så enten må jeg gjemme de i noen år, eller ta de selv... De var også kjempegode på foten:)

Uansett må jeg strikke nye til guttungen. De har jeg egentlig snart ferdig med, fine og røde, men de blir også for store! Heldigvis var det sokker til neste år som var tanken, så ingen hast;-)

Kanskje skal jeg pynte sokkene mine med duppedingsene jeg laget en annen gang??

eller de søteste blomstrene??


So long!

2 kommentarer:

  1. oy oy, her må man si det er ei som har vært produktiv i det siste, det går unna med både søm og strikkingen, morro å se... fline pia...
    Håper vi snart får til å treffes, går litt tregt for meg her skjønner jeg...men kommer sterkere tilbake... vil gjærne være med både å sy og strikke etterhvert.
    Ha en fin fin helg..kelmmer fra meg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails