lørdag 2. januar 2010

Garn og sånt

En lokal butikk solgte alt i butikken til 50% nå i romjula. Jeg sikret meg litt garn. Jeg har ikke prøvd Viking før, men det virker mykt og godt. Akkurat nå holder jeg på med et sokkepar i dobbel Frøya. Hvite og fine -jeg må bare huske å vaske gulvene før jeg tar på meg sokkene...

32 nøster med garn. Jeg har ingen anelse om hva jeg skal bruke alt til. Inntil jeg vet hva garnet skal bli, får det ligge og kose seg sammen med resten av garnet mitt ;-)


Jeg kjøpte også disse matboksene fra Rice. Minstemann har planene klar for hva han skal ha i de. Tomat i den ene og agurk i den andre (de to små).


I dag har jeg gjort mye allerede. Jeg sto opp kl. 0700 (på en lørdag!!), har spist frokost, sett film (Magiens Makt), strikket en halv sokk (samtidig som jeg så film), og nå blogget litt. Da kan jeg vel slappe av resten av dagen??

Nei - det er kjedelig:-)

2 kommentarer:

  1. Så masse flott garn du har kjøpt, blir spennende å se hva du lager av dette:-)
    Sitter å blogger og strikker osv, i dag jeg og, så skal jeg se om det blir scrapperommet om ikke lenge.....men nå er det ski på tv....
    kos deg

    SvarSlett
  2. Å, litt av et kupp du har gjort der!
    Garn til halv pris er det ikke ofte man finner.

    Klem, Kari

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails