tirsdag 19. januar 2010

Sydag

På søndag var det sydag. En liten gjeng samlet seg, og symaskinene summet og produserte det ene fine plagget etter det andre! Det var Hemsydd, Made by Molla, Hønepøne og jeg som hygget oss med nål og tråd, fargerike stoffer, godteri og deilig pastasalat m/foccaciabrød.

Jeg var nokså fornøyd med egen produksjon - 4 plagg på en dag!! 


Guttene, spesielt den minste, var veldig godt glad med klærne de fikk. Til og med den meget orange buksen falt i smak hos mini. Det skulle overhode ikke bare brukes som pysjamasbukse - det skulle være kosebukse.  Han vrengte av seg klærne han hadde på seg og tok på seg de nye ;-)


4 kommentarer:

  1. ÅÅååå de bryne tskjortene var knallstilige!!

    SvarSlett
  2. *rødme* brune skulle d stå..tihi

    SvarSlett
  3. Klærne ble kjempefine!
    Kjekt at guttene ble fornøyd :)
    jeg har en award og utfordring til deg på bloggen min. Ta den hvis du har tid og lyst :)

    SvarSlett
  4. Samlet produksjon imponerende!
    Jeg må se og få postet min produksjon på sydagen!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails