søndag 10. januar 2010

De fineste lysstakene

Jeg har kjøpt de fineste lysstakene!! Det er snakk om den fremst i bildet. Først kjøpte jeg en - deretter kjøpte jeg en til. Jeg måtte bare bekrefte at de var like fine som jeg trodde før jeg kjøpte flere. Nå har de fått hedersplass på salongbordet. Jeg skal få tatt bilde av de samlet en annen gang. 


Ellers var jeg en tur på Arbeidshuset i går og kjøpte litt mer snacks♥. Det skal jeg også få tatt bilde av en gang. 

Det gjør ingenting at det er uendelig mengder med snø og kuldegrader når man kan kose seg inne med mange stearinlys og fyr på peisen.

Og ja, det spilles fortsatt Nintendo i heimen...

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Innom her for omtrent første gang,kjekt med flere som har litt "hummer og kanari" blogg,ikke bare scrapping.
    De lysestakene sikler jeg også på,utrolig flotte,desverre bor jeg langt unna RM butikk..... ;)

    SvarSlett
  2. Heia, lekker lysestake, hvor har du kjøpt den``
    Ellers håper jeg du har det bra, kanskje vi ses til uka`?
    Klemmer...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails