fredag 1. januar 2010

Grindguttene mine :)

Dette er bilder fra i høst på vei til hytta på fjellet. I mer enn 15 år har jeg og min mann kjørt på fjellet der vi nå har bygd hytte . Som regel er det han som kjører og jeg som åpner grindene (de ca. 10 000!! vi må forbi for å komme til hytta). Gleden var dermed meget stor da jeg fant ut at ungene syntes det var kjempekjekt å åpne grinder. Den ene gutten mer ivrig og villig enn den andre.  No more dirtywork for me!!

For mitt vedkommende er julen lengst forbi, jeg har allerede begynt å ta bort julepynten som står rundt omkring i huset. I morgen forsvinner nok juletreet også... Deilig med litt roligere omgivelser :-)

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    For en kjempefin LO du har laget! Liker veldig godt oppsett og fargevalg! Ingen sak å reise på tur når man har så hjelpsomme gutter :)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Ønsker deg et godt nytt år! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Så deilig at guttene har overtatt grindåpninga :-)
    Så fin blogg du har, med variert innhold!
    Fine strikkeplagg i posten under her, og jammen
    har du laget vognteppe med oldemorsruter også :-)

    Klem, Kari

    SvarSlett
  3. He, he, det kan jeg tenke meg var en milepæl når de tok over grindåpninga ;o)
    Kjenner at det klør litt i scrappefingrene nå, men dessverre ikke like mye som i syfingrene..

    SvarSlett
  4. Heia, he he he, ja skjønner du er glad for å slippe grind jobben...
    Flotote loèr du har laget, flink du er... håper vi kan treffes og ha scrappe kvelder igjen. Bedre lykke dette året:-9 Er jo så koselig.
    Tenkte å kikke på noen bilder og lage litt Loèr i dag, får se hva dagen bringer:-)
    Vi snakkes, klemmer fra meg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails