onsdag 13. januar 2010

♥Fryd♥

Nye stoff har ankommet huset! Det er stoff fra Amy Butler, Michael Miller og Heather Bailey. Jeg handler som regel stoff fra Etsy.com, der er myyye å velge mellom. De fleste selgerne sender i flat rate envelope, da blir portoen ikke så ille (ca 13USD tror jeg det var). Pakken bruker ei lita uke på å komme til Norge.

Stoffene skal inngå i et sommerpledd som skal ligge på hytta vår. Vi trenger litt farger på ei tømmerhytte. 

Kanskje blir det ei pute eller to også


Nå må stoffene vaskes og strykes før jeg kan sette saksa mi i de... :-)

4 kommentarer:

  1. så masse herlige stoffer du har der! Har de tatt veien innom tollen?? Hvilken etsy-butikk kommer de fra?

    SvarSlett
  2. Jeg handlet med MaterialGal denne gangen, og godt fornøyd med service'en.

    SvarSlett
  3. Kjempefine!!Blir spennende å se teppet ta form;) Jeg tenkte også å begynne på et lite lappeteppe, men vet ikke helt hvordan jeg skal ha det... Kanskje jeg kan få noen tips?!? Må vel begynne å legge en plan for søndagen også;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails