søndag 3. januar 2010

Ryddedagen



Juleferien er snart over, dvs, barnehagen er stengt i morgen så jeg får være hjemme en dag til, i hvertfall, i dag har jeg ryddet i noen av husets skuffer og skap. Kastet rusk, og fått (forhåpentligvis) litt mer orden i det som ble igjen. Faren er riktignok at jeg har organisert litt for mye på for kort tid, og hjernen følger ikke med. Det har skjedd mer enn en gang at jeg har ryddet, og da finner jeg ingenting! 

Dill og dall blir hele tiden forsøkt komprimert ned til et minimum siden det alltids er noe nytt som skal på plass...


Kanskje skal jeg fortsette litt i morgen også, vi har ei bod som skriker etter opprydning.

Små blafre-boksene mine er samlet, og den ene er finere enn den andre. 

 Sov godt!!

1 kommentar:

  1. Så ryddig du har fått d i sakene dine da! Synes du pleier å ha det ryddig og jeg da.. Tidlig ut med jula synes jeg! Vi holder ut ei ita uke tiil her.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails